lauantai 7. marraskuuta 2009

Uusia rautalanka juttuja





































Innostuin taas rautalanka hommiin ja ensin piti tehdä munakori mutta lopputulos tuli hedelmäkori. Sitten mulla oli olkosulki mitä jatkasin ja siitä tuli nimikyltiit yläkertaan, samalla ajattelin tehdä vessaan uusi kyltti mutta se jää kyllä kirpikksen pöydälle, ei tullu sellaiseksi että minä hyväksyn sen.


Sitten näin ihanan pannualustan mutta mun tuli vähän isommin kuin malli mutta se sopii aivan täydellisesti mun pataan alle :) onneksi muuten sekin tulisi kirppispöydälle.

Sitten olen aloittanut tehdä ostoskorin kanaverkosta mutta pitää käydä ostamassa vielä vaijeria jostain rautakaupasta, laitan kuvia kaikkista hetkenpäästä kun saan aikaseksi istua kauempaa kun viisi minuttia tietokoneen edessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti