sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Väliaika tietoja

No niin nyt on kuukausi mennyt.... Ja tulokset.......NOOOOOOO.." Huonompikin voi mennä Reisitä molemista on -1 cm elikkä 2 cm tavoiteeseen... Sen voin saada.... Mutta vatsa sehän vaan pieneni semmosen 5 cm ja jos 10 cm pitäis vielä saada pienemmäksi niin tulee hiki! Onneksi Ladylineissa on kannustavaa väkeä ja saan tuoda tytöt mukaan salille, mutta ei ne ole mun vieressä vaan viereisessä huoneessa. Pieni toive on vielä että saan 10 cm pois. Toivossa hyvää elää, onneksi tulee kesä ja voi alkaaa pyöräillä ympäri ämpäri. Mutta se kuulemma ei kuluta mun rasvoja pois enään,kun mulla on niin hyvä kunto :O. Ja huvin vuokisi koitin sen tänään ja ei se 16 km pyörälenkki tuntunut missään, mikä vedin 48 minutissa. :/ Juoksuja pitäis alkaa harrastaa enemmän samoin spinning ja step jumppia.... Minä ja Step jumppa.. En ole ikinä tykkänyt siitä mutta onkai aika opetella sen ihanuudesta ja päästä tavoiteeseen. Mulla on kuulemma just ne vaikeat paikat jäljellä.... Reidet, maha ( siihen kuuluukin ne jenkkakahvat ;) ) No loppusanoiksi EN ANNA PERIKSI. Kaikki mikää saa pois on hyvä vaikka en pääsisi siihen minnä haluaisin. Ja niin kiloja on lähtenyt semmosen 2,5kg.. Mutta tavoiteeseen on vielä 9kg tai hyvä jos 5 lisää lähtisi. (9 kg on se mikä painoin naimisiin mennessäni 10,5 vuotta sitten)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti