sunnuntai 23. elokuuta 2009

nya dynöverdrag


Nu har jag då entligen fått mina tyger så att jag kan börja förnya hemmet.




Först funderade jag länge att vad hade jag tänkt mig med dessa när jag fick dem men de började klarna för mig när jag funderade en stund.


De e faktiskt enkelt att göra dynvar men varifrån ska man skaffa sig innerdynorna? de e frågan, gick i staden o sökte men int fanns de i nå av de butiker som jag kollade i. Nå, kanske jag måste göra en resa via ikea för dynornas skull ;) eller så ringer jag en kär vän till mig att hon skall hämta... vi får se.
Jag ska ännu sy flera dynor men det är ibland svårt att få så mycket egen tid att jag sku få sitta i lugn o ro och göra mina hobbys. men de går ju inte.
Ibland så funderar jag på att varför män alltid går i garage när de vill vara i fred och göra sina hobbin. Vart ska vi kvinnor fara??? Vi sku måst få ha ett eget varmt garage där vi sku få sitta och göra vad vi vill. :) Nå kanske man får de någongång sen i framtiden, eller när jag blir pensionär.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti