maanantai 2. elokuuta 2010

Lapsien kenkiä



No niin nyt on sitten kengät hankkittu lapsille ensi kesäksi ja pojalle talven aikaa "kaupunki" kengäksi.







On vaikea löytää hyvännäköisiä kenkiä pojille ja nyt olen aivan hurmatuntu Vincent shoestoriin kenkiin. Ne ovat ruotsaliasia nahkakenkiä, ei kaikki mutta nahka sisäosa.





Tyttöllä on ollu tämän kesän yhdet sellaiset ja ne on todettu meillä hyväksi. nyt sitten ostin siskoni kautta ruotsista näitä kenkiä. Just näitä punaisia kukkien kanssa mutta ne ovat olleet valkoiset.





Kavat kengät mitä täällä käytetään on minun mielestä todella kalliita kun ne maksaa noin 50e tai yli. näitä ostin alennus myynnissä ja maksoin max 30e kengästä. Ne on ne joka on ylin. nämä muut ovat vielä halvempia.






Tiedän että ne ovat kalliit jollekin, mutta olen todennut että laatu ratkaisee kaikkissa asioissa. valitettavasti.
Pojalle sanotiin viimeksi lääkärissä että hän ei kannata käyttää paljon kenkiä mitä ollaan saatu kun hän astuu jo vähän väärin. Että sen takia olen ostanut uusia kenkiä.

Nyt pitää sitten odottaa kunnes saan ne kotiin. Minun rakkaat vanhemmat käyvät siskoni luona elokuun puolessa välissä.



Samalla olen tekemässä Panduro listan että sisko sais käydä ostamassa mulle vähän askartelutavaraa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti