keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Sairasloman tekemisiä

No niin flunssa tuli taloon! ARGHHHH... no ääni hävisi yhtäkkiä lauantai illalla. Olihan mulla vähän kurkku kipee aamusta jo mutta se vaan paheni koko ajan. No menin päivystykseen ja äänihuulen tulehdus, viiruspohjainen että mykkäkoulun 5 pv. No kun kävin siellä niin lääkäri kysyi mitä teen työkseni niin sanoin että opettaja mutta haluan työkuntoon huomiseksi. Lääkäri nauroi ja sanoi että ei ole lääkettä ja nyt pitää sitten pitää suu kiinni ja puhelin pois päältä että paranet.

no enhän minä voinut pitää lapsiakaan kotona kun en pystynyt puhumaan niin mulla oli joka pv 8 tuntia oma aikaa ja mitä minä tein...
hmmm... juu minä ompelin ja laitoin tavaraa huutonettiin vaikka se oli vaikeeta sain sinne jotain kuvia. :)

No tämä sain aikasieksi niistä sairasloma päivistä



Pari pussukkaa/säilytyspusseja tein mutta en tiedä mitä tehdä niiten kanssa. ei ollu muutakaan tekemistä ;)



Sitten piti saada vähän syksyn värejä taloon ja laitoin uudet tyynynpäälliset ne ovat liilat eikä sinertävät miltä näyttää valossa ;)






Tässä on sitten mekko ja housut mutta kun tyttsy ei nyt halunut näyttää koko mekkoa niin laitoin toinenkin perään. ;)



Viimeisenä mutta oli oikeaasti ensinmäisenä on tämä puuhamekko mitä on hänen suosikki. Saa piiloitettu kaikki tavarat taskuun.

Molempien mekkojen (ja housut ) kankaat ovat tilkkusadulta http://www.tilkkusatu.net/
Mekkojen malli on otettu suurikäsityölehdestä olisko ollu tämän vuoden lehti ja tammikuusta. en ollenkaan muista mistä mutta se oli villakangasmekko, ja todella helppo kaava. :)

Housut tein omasta kaavasta mitä mulla oli päässä... että olen todellakin tyytyväinen lopputuloksesta

illalla virkkasin taas uuden wc matton....



matto on märkä vielä kun piti sitä kostutaa että saisin sen suoraksi.. reunat alkoi kääntyä sisäänpäin mutta nyt se on suora!


Välillä on hyvä kun on sairaslomaa... huomenna taas alkaa arki ... suck

2 kommenttia: